Konektor 2 x mini jack 3.5 mm
Dĺžka kábla 3

Funkcie

Výrobok sa dodáva s puzdrom/príslušenstvom tam
Ďalšie informácie Kompatibilita s mobilnými zariadeniami, prídavný kábel 1.2 metre

Recenzie na Sennheiser G4ME ZERO

Výhody:Mäkká koža, netlačí na hlavu a uši. Nie som audiofil, nemôžem vám povedať o mentálnych odchýlkach, ako je „zahrievanie“ a „teplý lampový zvuk“, ale po mojom Logitech G633 znejú trochu inak, hlbšie a šťavnatejšie, alebo tak. Nemôžem vám dostatočne poďakovať za zvuk. Dobrý mikrofón, hlas znie prirodzene, lepšie ako G633. Plne analógové, čo vám s bežnou zvukovou kartou dáva výhodu.
Nevýhody:Vyzerá ako hračka, plast sa tiež cíti zle, analógové zvukové koliesko je trochu voľné. Mikrofón nie je odnímateľný – nedá sa použiť ako jednoduché slúchadlá mimo domu.
Nevýhody:Celkovo som so slúchadlami veľmi spokojný, skvelý zvuk a mikrofón. Skúšal to na vstavaný – veľmi priemerný. Creative Sound Blaster Z je iný príbeh. Našťastie neexistuje žiadne pripojenie USB a všetky druhy softvérových vylepšení. Možno, ak by bol spravodlivý 7.1, potom by bolo umiestnenie v hrách lepšie, ale je to v poriadku tak, ako to je.

Zhitenew Andrew

Výhody:1. žiadny tlak na uši. 2. Plynulo nastaviteľný zvuk. 3. Vzhľad. 4. Mnoho ďalších vecí (v komentároch)
Nevýhody:Žiadne očakávania, žiadne sklamania
Nevýhody:Bol daný ako náhrada za veľmi starý prístroj Philips. Keďže často sedím pred počítačom a takmer vždy počúvam hudbu, zážitok je viac hudobný a hmatový. Na pár mesiacov som zabudol, čo je bolesť v ušiach (škrupiny vôbec nebolia, hoci nosím okuliare). Náušníky sedia, akoby som sa s nimi narodil, hoci nemám hlavu ako päsť a nemám žiadne pichanie ani bolesť hlavy (predtým mi trvalo niekoľko hodín, kým som ich dostal). Skvelý nápad nastaviť zvuk priamo na uši – aspoň podľa mojich dojmov. Tým, že zvuk je úplne tichý, nestratím ani slovo árie alebo piesne. Vysiela jasne. Sám filmy nesledujem často, ale tie, ktoré som si pozrel, ma nesklamali: všetko som počul dokonale. Teraz hra. MMORPG je moje hobby. Ak si odmyslíme chyby v RC, všetky rokovania sú príjemné. Keďže som rozhodcom légie, aj intonácia hrá úlohu, všetko sa prenáša dokonale. Herné momenty sú jasnejšie: zvuk vodopádu alebo šumenie lístia hru skutočne skrášľuje. Páči sa mi obal – je to nič v porovnaní s kartónovou krabicou, v ktorej žili moje predchádzajúce uši. Zhrnutie: Odporúčam nielen mladším hráčom, ale aj staršej generácii. S týmito slúchadlami môžem pohodlne sledovať filmy a počúvať vážnu hudbu. Dobré uši.

Lily Malevich

Výhody:Všetko je skvelé
Nevýhody:Zostáva nám len spomínať, akí boli na začiatku.. Koža sa časom rozstrapkala .Prasklo a vlna sa dostala von ..Výmena na mieste stojí až 30 libier je to kopa blbostí ..Som naozaj spokojný so zvukovou kartou, ale celkovo je to skvelé… V hrách nepočujem zvuk, moji priatelia jednoducho nepočujú ani slovo, ktoré hrám, a umiestnenie je v poriadku a hudba je skvelá, určite si ich vezmite

Skryté údaje používateľa

Výhody:– Slúchadlá od spoločnosti Sennheiser (špičkový výrobca) – kvalitné materiály – kvalitný zvuk – jednoduché používanie, na hlave sedí ako uliate – výborná zvuková izolácia, nepočujete hluk z okolia – nízka hmotnosť – pohodlný dizajn mikrofónu, vypne sa, keď ho zdvihnete – má aj ovládanie hlasitosti na pravom uchu
Nevýhody:– pozri. Komentár
Nevýhody:Používam ich už asi 5 mesiacov. Funguje v spojení so zvukovou kartou ASUS Xonar Phoebus. Kúpené ako univerzálne uši pre filmy, hudbu, Skype atď.. Na hlave nemám malú postavu, uši vôbec necítim. Takmer žiadny tlak na hlavu, ale zvuková izolácia je vynikajúca a pri počúvaní hudby nevnímam žiadny hluk v ušiach.O zvuku môže hovoriť dlho, ale poviem len jednu vec, že je skvelý, slovo Sennheiser pre tých, ktorí rozumejú zvuku už hovorí, podobne ako ostatní výrobcovia, ako je séria Steel, laser, logitech a leží na všetkých frontoch, a to ako v kvalite zvuku a kvalite výkonu. Chcem tiež spomenúť, že uši sú veľmi ľahké..Mám ju za 8.Moja skúsenosť je však taká, že zvuk sa reguluje priamo v ušiach – aspoň podľa mňa to stačí – 5kr. ss. Po 2 rokoch 1 ucho zomrelo a ušná podložka na vnútornej strane sa odlúpila, bude hľadať opravu t.. Pre mňa sú tieto uši špičkové z hľadiska pohodlia

Fomenko Andrew

Výhody:Dobrá frekvenčná rovnováha, dizajn, vysoká úroveň izolácie hluku
Nevýhody:Kúpené pre syna ako darček. Príležitostne ho používam aj ja. Po troch mesiacoch používania som ocenil pohodlné ovládanie slúchadiel, potešila ma čistota prenosu hlasu. Reproduktor je ľahko rozpoznateľný podľa tónu. Na pravej strane náhlavnej súpravy sa nachádza tlačidlo na ovládanie zvuku. Zdvihnutie mikrofónu ho automaticky vypne. Koženkové náušníky dobre padnú do uší. Uzavretý dizajn spoľahlivo blokuje vonkajší hluk a neruší ostatných pri počúvaní hlasnej hudby. Kábel náhlavnej súpravy je uzavretý v silnom a pevnom opletení, ktoré ho chráni pred prekrútením a poškodením.

Kira Lavrová

Výhody:Takže na druhej strane, aj keď sa nosia dlho, nespôsobujú žiadne nepohodlie.Mám biely a neviem presne, čo revízia, ale kábel môže byť úplne odpojený (v niektorých prípadoch, ako nie).Krabica je určená pre cestujúcich 100. triedy.Aj mikrofón je ohnivý – nevysiela nič zbytočné a ďalej ako meter.Je veľmi dobre zostavený a myslím, že vám naozaj vydrží dobrých desať rokov.
Nevýhody:AFC s približne 15-20% dôrazom na stredné pásmo (zahrial som 100 hodín hluku, aby sa zahrial a nič sa dramaticky nezmenilo, ale naozaj sa objavili basy v 30-50 hodinách).Prvýkrát som zapol svoj kreatívny zvukový systém sb a pomyslel som si: „Ako to môže byť taký kus odpadu za viac ako 10k??“Dokonca aj ostatné vysávače Senheiser, ktoré stoja päťkrát menej, znejú oveľa lákavejšie.
Nevýhody:Vo všeobecnosti poviem toto.AFC je v poriadku, ale aby som bol úprimný, nie je to 100% to, čo som chcel, aby to bolo.Ak nemáte normálny zvuk, ktorý pridá basy a vyrovná všetko, čo chcete – tieto uši určite nie sú o vás.Ak áno, potom vo všeobecnosti veľmi pekné, ale stojí za to 12k za dnešné ceny?To je veľmi zaujímavá otázka a myslím, že 50/50.Pozrite sa na náhlavné súpravy konkurencie – nielenže je problém so zvukom, ale všetko ostatné sa odlepuje.O počúvaní hudby na prehrávači bez ekvalizéra ani nehovorím – bude to ako zabudovaný monitor v aute strednej triedy.Všeobecne si prajete, aby ste pri vyzdvihovaní prémiových uší nemuseli všade, kde počúvate, nastavovať AFC.Ale vo všeobecnosti, ak máte zvukovú kartu a neobťažujete sa tancom s tamburínami – vezmite si ju.

Súdruh náčelník

Výhody:Dobre sedia a mikrofón je viac-menej normálny
Nevýhody: Kto potrebuje zvuk, prejde na stranu.Nestojí za ich peniaze jednoznačne.Hrajú, ale neznejú, ani náznakom.
Nevýhody:Neodporúčam to veľmi .

Levin Sergej

Výhody:Zvuk, ergonómia, nič moc, pohodlné.
Nevýhody:Ešte som si to neuvedomil, práve som ich kúpil.
Nevýhody:Predtým som nevlastnil kompletnú sadu slúchadiel, takže nemám s čím porovnávať. Ale v súlade s hudbou začal kontrahovať prsné svaly, a to je jednoznačne dobrý ukazovateľ. Takže si myslím, že zvuk je vynikajúci. Počúval som hudbu zo smartfónu bez zvukových kariet a zosilňovačov, bojím sa predstaviť, čo sa stane, ak ho pripojíte k správnemu zariadeniu. Vážne sa mi páči zvuk, každý nástroj je počuteľný a z môjho netrénovaného oka nie je viditeľné žiadne frekvenčné vlnenie, všetko je normálne. Pohodlne sedí na hlave.

Dmitrij Mitjušin

Výhody:Skladací, Super pohodlný, Super zvuk, Hmotnosť, Dĺžka drôtu, Mimikry.
Nevýhody:nie
Nevýhody:Priestorový zvuk je úžasný, počúvajte hudbu, hrajte hry. GSX 1200 bol zakúpený s ušami, odporúčam nákup. Toto zariadenie vám poskytne plne pohlcujúci zvukový zážitok, ale slúchadlá znejú skvele aj bez neho. Materiál čelenky a náušníkov je mäkký, netlačí na uši. Dobré ucho, skvelý zvuk,

Burmistrová Lelya

Výhody:Skvelý zvuk! Všetky, aj tie najmenšie zvuky budete poznať. Dobre zostavené a kožené ušné vankúšiky fungovali veľmi dobre v letnom teple.
Nevýhody:Kábel nie je skrútený a konektor pre ovládač slúchadiel je obzvlášť krátky, čo je ťažké nájsť na výmenu.
Nevýhody:Krútený kábel, je to otázka vkusu, ale konektor je riedky a ťažko sa nahrádza, ak sa zlomí. V skutočnosti je integrovaná karta tiež v poriadku, ale v spojení so Sound Blasterom je zvuk oveľa sviežejší, takže je tu možnosť ďalšej investície peňazí. už zapojené do zvukovej karty

elchenko anton

Hodnotiť článok
( Zatiaľ žiadne hodnotenia )
Build Buildgans

Zdravím vás všetkých! Som Build Buildgans a som nadšený, že môžem svoju vášeň pre opravy a inštalácie zariadení zdieľať s vami. Ako autor na tejto webovej stránke ma hnala moja láska k technológii a túžba pomáhať ostatným pochopiť a riešiť problémy týkajúce sa zariadení.

Vybudova.info - výstavba a opravy, dacha pozemok, byt a vidiecky dom, užitočné tipy a fotografie